Zo Spreekt Jouw klant

‘Zo spreekt jouw klant’ is een ongelooflijk handige online tool voor het voeren van een marktonderzoek. Een marktonderzoek is geen doel op zich, maar een middel om de klantrelatie te verbeteren.

Er wordt gewerkt met een één-vraag-systeem waarbij verschillende vragen roulerend worden gesteld. Gedaan met ellenlange vragenlijsten en toch verkrijgt u de nodige inzichten. 

Er zit meer in dan je denkt:

  • snel en gebruiksvriendelijk
  • anoniem met een hoge respons
  • ook inzetbaar als managementtool
  • zowel online als offline
  • draagt bij tot kwaliteitsverbetering
  • eigen huisstijl kan overgenomen worden

Samenwerken met de klant is verbinding zoeken én houden met de wensen van de klant. De kracht van Zo Spreekt Jouw klant is eenvoud!

Ontdek het belang van Zo Spreekt Jouw Klant

Handige input voor de uitwerking van een strategisch commercieel plan
  • Geen lange vragenlijsten voor de respondenten, geen lange verwerkingstijd van de resultaten én geen tijdrovende statistische analyses.
  • Bepaal zelf de vragen en krijg onmiddellijk toegang tot de verwerkte resultaten in overzichtelijke grafieken. De resultaten kunnen ook geëxporteerd worden om verdere analyses op uit te voeren.

Participatie van stakeholders als meerwaarde

  • Stakeholdermanagement zal in de toekomst meer en meer centraal staan bij de ontwikkeling van het beleid. Met ZSJK is het eenvoudig om de eisen, verwachtingen en wensen van uw stakeholders te verzamelen.
  • Voor de commerciële afdeling is het daarenboven interessant om een klantenbeoordeling of feedback over een product of concept te verkrijgen.

Direct contact met uw doelpubliek

  • Door de eenvoud van de tool en het één-vraag-principe kan iedereen deelnemen en zijn of haar mening geven. Er is een onmiddellijke respons over alle mogelijke vragen waarmee uw organisatie zit.

Voordelen van Zo Spreekt Jouw Klant

Door de eenvoudige uitwerking van de applicatie ontvang je snel antwoord op de vragen die jij wil stellen. De respondenten krijgen slechts 1 vraag waarbij een score wordt gevraagd of waar een multiple choice antwoord moet worden gegeven. Onmiddellijk nadat de respondent heeft geantwoord wordt de score verwerkt.

Dit heeft een positieve impact op de responsgraad. In Nederland wordt deze tool reeds succesvol ingezet. Doordat de vragen roteren en er zoveel respondenten zijn, is er bovendien een grotere statistische betrouwbaarheid over de resultaten.

De tool kan tegelijkertijd op verschillende toestellen (gsm’s, tablets, QR codes per mail, …) draaien. Ze sturen de geregistreerde antwoorden door naar één resultatendatabase. Onmiddellijk na het antwoorden zijn de resultaten beschikbaar. Zodra er meerdere accounts met de tool werken kunnen er benchmarkparameters bepaald worden.

Weten wat er leeft is belangrijk. Verlies geen tijd met het opstellen van een klassieke bevraging. Stel u vraag onmiddellijk via Zo Spreekt Jouw Klant. We helpen u op weg met een aantal voorbeeldvragen.

Daarnaast kunt u ook aankondigingen verspreiden Bijvoorbeeld “Denk eraan, we zijn komend weekend uitzonderlijk open. Kom je ook uw cadeautje verzilveren?” met als antwoordmogelijkheden “Wauw! Ik kom zeker eens langs.” en “Leuk, maar ik kan er niet bij zijn.”. Dergelijke aankondigingen kunnen opgenomen worden tussen de verschillende roterende vragen.

Ook na een wijziging of uitwerking van iets nieuws kan via de Zo Spreekt Jouw Klant tool gepolst worden naar de beleving achteraf. Alle vormen van informatie is nuttig. Stel vragen op voorhand, tijdens de uitvoering of achteraf.

Een klassieke bevraging met evenveel input (aantal reacties volgens het aantal respondenten) als met Zo Spreekt Jouw klant vergt heel veel tijd. Bij een standaard bevraging vraagt de voorbereiding, uitvoering én analyse in elke fase heel veel tijd. De loonkost loopt bij zo’n bevraging al snel hoog op.

Met Zo Spreekt Jouw Klant kunt u al aan de slag met een jaarabonnement met een kostprijs vanaf 36 euro per maand. Afhankelijk van het aantal accounts die u wil aanmaken. Per account kunnen 5 toestellen de applicatie gebruiken.

Vraag vrijblijvend een offerte op maat!

Hoe kunnen we u helpen?

Neem contact op met ons kantoor of laat uw vraag achter via ons contactformulier.

Interesse in Zo Spreekt Jouw Klant of op zoek naar ondersteuning op maat?