Zo Spreekt Jouw klant
‘Zo spreekt jouw klant’ is een ongelooflijk handige online tool voor het voeren van een marktonderzoek. Een marktonderzoek is geen doel op zich, maar een middel om de klantrelatie te verbeteren.
Er wordt gewerkt met een één-vraag-systeem waarbij verschillende vragen roulerend worden gesteld. Gedaan met ellenlange vragenlijsten en toch verkrijgt u de nodige inzichten.
Er zit meer in dan je denkt:
- snel en gebruiksvriendelijk
- anoniem met een hoge respons
- ook inzetbaar als managementtool
- zowel online als offline
- draagt bij tot kwaliteitsverbetering
- eigen huisstijl kan overgenomen worden
Samenwerken met de klant is verbinding zoeken én houden met de wensen van de klant. De kracht van Zo Spreekt Jouw klant is eenvoud!
Ontdek het belang van Zo Spreekt Jouw Klant
- Geen lange vragenlijsten voor de respondenten, geen lange verwerkingstijd van de resultaten én geen tijdrovende statistische analyses.
- Bepaal zelf de vragen en krijg onmiddellijk toegang tot de verwerkte resultaten in overzichtelijke grafieken. De resultaten kunnen ook geëxporteerd worden om verdere analyses op uit te voeren.
Participatie van stakeholders als meerwaarde
- Stakeholdermanagement zal in de toekomst meer en meer centraal staan bij de ontwikkeling van het beleid. Met ZSJK is het eenvoudig om de eisen, verwachtingen en wensen van uw stakeholders te verzamelen.
- Voor de commerciële afdeling is het daarenboven interessant om een klantenbeoordeling of feedback over een product of concept te verkrijgen.
Direct contact met uw doelpubliek
- Door de eenvoud van de tool en het één-vraag-principe kan iedereen deelnemen en zijn of haar mening geven. Er is een onmiddellijke respons over alle mogelijke vragen waarmee uw organisatie zit.
Voordelen van Zo Spreekt Jouw Klant
Door de eenvoudige uitwerking van de applicatie ontvang je snel antwoord op de vragen die jij wil stellen. De respondenten krijgen slechts 1 vraag waarbij een score wordt gevraagd of waar een multiple choice antwoord moet worden gegeven. Onmiddellijk nadat de respondent heeft geantwoord wordt de score verwerkt.
Dit heeft een positieve impact op de responsgraad. In Nederland wordt deze tool reeds succesvol ingezet. Doordat de vragen roteren en er zoveel respondenten zijn, is er bovendien een grotere statistische betrouwbaarheid over de resultaten.
De tool kan tegelijkertijd op verschillende toestellen (gsm’s, tablets, QR codes per mail, …) draaien. Ze sturen de geregistreerde antwoorden door naar één resultatendatabase. Onmiddellijk na het antwoorden zijn de resultaten beschikbaar. Zodra er meerdere accounts met de tool werken kunnen er benchmarkparameters bepaald worden.
Weten wat er leeft is belangrijk. Verlies geen tijd met het opstellen van een klassieke bevraging. Stel u vraag onmiddellijk via Zo Spreekt Jouw Klant. We helpen u op weg met een aantal voorbeeldvragen.
Daarnaast kunt u ook aankondigingen verspreiden Bijvoorbeeld “Denk eraan, we zijn komend weekend uitzonderlijk open. Kom je ook uw cadeautje verzilveren?” met als antwoordmogelijkheden “Wauw! Ik kom zeker eens langs.” en “Leuk, maar ik kan er niet bij zijn.”. Dergelijke aankondigingen kunnen opgenomen worden tussen de verschillende roterende vragen.
Ook na een wijziging of uitwerking van iets nieuws kan via de Zo Spreekt Jouw Klant tool gepolst worden naar de beleving achteraf. Alle vormen van informatie is nuttig. Stel vragen op voorhand, tijdens de uitvoering of achteraf.
Een klassieke bevraging met evenveel input (aantal reacties volgens het aantal respondenten) als met Zo Spreekt Jouw klant vergt heel veel tijd. Bij een standaard bevraging vraagt de voorbereiding, uitvoering én analyse in elke fase heel veel tijd. De loonkost loopt bij zo’n bevraging al snel hoog op.
Met Zo Spreekt Jouw Klant kunt u al aan de slag met een jaarabonnement met een kostprijs vanaf 36 euro per maand. Afhankelijk van het aantal accounts die u wil aanmaken. Per account kunnen 5 toestellen de applicatie gebruiken.
Vraag vrijblijvend een offerte op maat!
Neem contact op met ons kantoor of laat uw vraag achter via ons contactformulier.
Bedankt voor de top-begeleiding van Forma. Hun expertise, geduld en inzet hebben opnieuw voor een mooi resultaat gezorgd tijdens onze surveillance audit.
In de periode dat een begeleider van Forma voor de afdeling Aalst heeft gewerkt, is veiligheid daar terug een thema geworden. De begeleider gaat gestructureerd te werk en heeft er op korte periode onze structuur kunnen opbouwen zodat veiligheid in die afdeling terug op de rails is gezet.
De zaken worden gewoon aangepakt zonder teveel grote woorden. De ingezette begeleider kan ook terugvallen op goede praktijken van Forma zelf en doet suggesties in die zin, zonder deze op te dringen. Mooi om te zien was ook dat er op zeer korte periode aanvaard werd door het team daar.
Geen nodeloze theoretische uiteenzettingen. Maar praktische begeleiding met handige tips en nuttige sjablonen. Perfect wat we nodig hadden als KMO. Correct en to-the-point.
Ons bedrijf Liqson is gespecialiseerd in verhuur van tanks, pompen en slangen. Wij wensten ons VGM management naar een hoger niveau te brengen.
Forma begeleidde ons, met behulp van VCA online, naar het behalen van ons VCA certificaat. De gestructureerde aanpak en ervaring heeft ons overtuigd om met Forma in zee te gaan. We zijn zeer tevreden van de begeleiding in dit traject en praktische kijk op de zaken. De samenwerking tussen onze preventieadviseur en de expert van Forma verloopt zeer goed!
Merkator is de laatste jaren exponentieel gegroeid. Om deze groei te ondersteunen, in te spelen op de vraag en verwachtingen van de markt en van onze klanten en om onze activiteiten nog verder te verbeteren hebben we een op ISO 9001 gebaseerd kwaliteitsmanagementsysteem geïntroduceerd. Met de gedreven deskundige begeleiding van Forma hebben we op iets minder dan 10 maand de partituur uitgeschreven van de muziek die we als bedrijf reeds jaren samen spelen én ons ISO 9001 certificaat gehaald. Onze ambitie is om het verder uit te bouwen tot een compleet managementsysteem. Het met Forma geïmplementeerde Coach2Lead platform is hiervoor de ideale tool.
Kwaliteitsbeleid was voor vzw effect een onbekend terrein. Dankzij de gerichte begeleiding van Forma zijn we dik één jaar later -naast de trotse bezitters van een kwaliteitslabel ISO 9001- enorme believers van kwaliteitsmanagement. De integrale toepassing van kwaliteit helpt ons op diverse niveaus en flows grote stappen vooruit te zetten.
Door alleen de quote van Forma te lezen ‘we komen het niet zeggen, we komen het doen’, was ik al verkocht en ze maken het meer dan waar. We beschikken nu over een betrouwbare partner die meedenkt met het bedrijf op korte én lange termijn en met de beste resultaten als gevolg.
Dankzij de klare kijk en de heldere uitleg van Forma, slaagden we met glans voor de overgang van de oude naar de nieuwe norm van ISO 14001.
Door Forma blijven we in poleposition!
Super goeie ervaring met de begeleiding van de implementatie van onze ISO 27001.
Forma heeft een heel pragmatische aanpak en ze kunnen zich goed inleven in onze processen. Ze hebben de gave om complexe zaken eenvoudig en to the point voor te stellen.
En het klopt “ze komen het gewoon doen”. Heel fijne samenwerking!
Wij zijn zeer tevreden over de professionele begeleiding door mensen die hun vak zeer goed beheersen. Door hun expertise, hun engagement en de nodige ervaring worden onze streefdoelen / actiepunten steeds bereikt.
Forma bezit de flexibiliteit om met eigentijds advies reeds de oplossing voor de toekomst aan te reiken. Plezant & doeltreffend. Doe zo verder!
Forma is vrij gelijkaardig met onze organisatie. Waar Global Suppliers de facilitator is voor al de maatwerkoplossingen voor uw metaal- en/of kunststof onderdelen, heeft ook Forma de laatste jaren bewezen volledig op maat van onze firma de ideale begeleiding, ondersteuning, opleiding voor het behalen en behouden van onze ISO-certificatie te brengen.
Zij komen het wel zeggen, met kennis van zaken en prioriteit op hands-on, doen wat ze zeggen
met zeer groot inlevingsvermogen.
We gebruiken de systemen om onze manier van werken continu te verbeteren. Met Forma werkten we de normen EN1090 en ISO 9001 uit. De certificering verliep probleemloos.
De documentenstromen zijn geoptimaliseerd. De directiebeoordeling, een gesprek dat onze directeur elke twee maanden voert met meneer Mahieu, zet aan tot actie. De evaluatie en planning van het heden en de vooruitzichten worden geformuleerd waardoor constant een vinger aan de pols gehouden wordt.
Een goeie balans tussen theorie en praktijk. To the point, vlot en aangenaam gebracht door de lesgever en vooral interessant om dit te kunnen laten doorgaan op de eigen werkplek. Heel leerrijk om eens ‘voor echt’ te kunnen oefenen met de verschillende blustechnieken.
Met plezier blik ik terug op een aangename samenwerking met Forma. Wij werden bijgestaan door een zeer competente begeleidster, die ons op boeiende en interessante wijze door de GDPR-wetgeving loodste. Een echte aanrader!
Dank aan Forma voor de goede en professionele begeleiding van het afgelopen jaar.
Met het team van Forma hebben we een geëngageerde partner die niet enkel adviseert maar tevens mee denkt en mee werkt aan de praktische uitvoeringen.
We hadden de blokken, het ontbrak ons aan de cement… Onze organisatie had een groot aantal afzonderlijke procedures. Forma creëerde een draagvlak waarbij deze procedures afgetoetst werden naar waarde om mee te nemen in de nieuwe processen. Het systeem werd daardoor geïntegreerd, niet opgelegd, waardoor onze organisatie herkenbaar bleef. De no-nonsense aanpak heeft gezorgd voor een uitstekende samenwerking.
Het voordeel met Forma medewerkers is dat ze worden geselecteerd en getraind om als ambassadeur van uw eigen bedrijf op te treden, dat maakt hen breed inzetbaar.